zondag 24 juni 2012

NOTD: Flowers in the summer

Hey iedereen,

Ik heb deze week zitten denken: ik zou beter mijn NOTD veranderen in NOTW, zodat het beter bij mijn blog past, lol.

Deze week heb ik gewerkt aan een zomerse nailart. Het weer is er wel niet naar, maar hopelijk komt daar vlug verandering in. Het is dus wel zomer, dus had ik zin in iets fleurigs.

---

Hey everybody,

I've been thinking: I'd beter change NOTD in NOTW, so it fits better with my blogname, lol.

This week I've worked on a summer nailart. The wether is everything but 'summerish', but I hope it will change quickly. So, summer started, that's why I wanted to bring something brightly.



Ik begon met een gele basis van Claire's. Hier had ik 2 lagen voor nodig om mooi te dekken. Met mijn dottingtool maakte ik 2 verschillende bloemetjes. 1 groene bloem met donkerblauw hart, 1 bruine bloem met een rood-roze hart. Ik fleurde de rest nog wat op met kleurrijke stipjes.
---
I started with a yellow base (Claire's). I needed 2 layers to have a nice cover. With my dottingtool I made 2 different flowers. A green one with a darklbue heart and a brown one with a red-pink heart. Finally I perked the rest up with colorful dots.


Het is een speelse nailart geworden. Eentje die opvalt en opfleurt, maar dit mag wel in de zomer vind ik.
---
It became a playful nailart. One that is striking, but I think that's fine for the summer.



Wat vinden jullie van deze zomerse nailart? Niet te opvallend?
What do you think about this summer nailart? Not to striking?


5 opmerkingen:

  1. wauw!cool!
    ik volg je op gfc, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag maar ik moet nog uitzoeken hoe ik dat moet doen en hoe gfc werkt enzo. Ik maak hier zo snel mogelijk werk van. Alvast bedankt om me te volgen.

      Verwijderen
  2. I'm so much in love with this kind of pastel yellow at the moment - it's sooo lovely - nice summer nails :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh! these are tooo pretty! i love them!

    BeantwoordenVerwijderen