zaterdag 16 juni 2012

NOTD: Funky french with dots

Hey iedereen,

Deze week heb ik nogal met mijn dottingtool gewerkt. Ik maakte stippen in groen, wit en donkerblauw om zo een funky french te creeëren. Ik maakte gebruik van onder andere volgende nagellakmerken: NYC (limoengroen), Paris Style (grasgroen), Claire's (donkerblauw), Catrice (legergroen) en French Manicure (wit).
---
Hello everybody,

This week I worked a lot with my dottintool. I made dots in green, white and darkblue to create a funky french. I used brands like NYC (limegreen), Paris Style (grassgreen), Claire's (darkblue), Catrice (armygreen) and French Manicure (white).


Ik begon met op elke nagel hetzelfde kleur stipjes aan te brengen met een grote dottingtool. Daarna nam ik een minder grote en vulde ik met de overige kleuren de stipjes aan, telkens kleur per kleur. Als laatste kleur gebruikte ik de witte nagellak (om hiermee ook de lege gaatjes te vullen). Zo kwam ik aan dit resultaat.
---
I started with putting dots from the same colour on every nail with a large dottingtool. Afterwards I took a smaller one and I putted dots on every nail with the other colours, colour by colour. At least I used the white polish for the last dots (and to cover empty spaces). That's how I ended up with this result.


Met flits:
---
With flash:


In close-up:




Wat denken jullie van de funky french met dots?
What do you think about the funky french with dots?

9 opmerkingen:

  1. Dankjewel.. Ik werk met gewone nagellak.
    Robin Moses doet het inderdaad met acrylverf en ze maakt mooie dingen!

    Bedankt voor het volgen ik ga jou ook volgen!
    xxx

    Hoe kan ik volger van je worden?
    Je maakt ook leuke nail art! doe jij het ook met alleen nagellak?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom erg leuk gedaan! Leuk idee, zo'n french!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Euh, ik ben nog maar een beginnende blogger dus ken nog niet veel van blogs. Ik voeg jullie toe bij mijn 'te volgen blogs'. Ik kopieer de url en plaats die daar en zo kan ik jullie volgen. Lukt het niet om mij te volgen zoals de rest doet misschien? Ik zou dit wel jammer vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Iris: ja ik werk enkel met nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet eens bij de instellingen kijken je kunt op ontwerpen klikken (kun je de indeling bepalen van je blog)
      en dan moet je dacht ik een gadget aanmaken en daar staat volgers bij (als ik mij niet vergis). Dan kunnen wij ons bij jou aan melden als volger. (zoals je dat bij mij ziet). (op youtube kun je vast filmpjes vinden hoe je een blog moet ontwerpen kijk eens of je daar iets tussen vind?

      En nog even antwoord op je vraag ik koop mijn kwastjes via ebay uit hongkong.. het is goedkoop en goed spul!

      Verwijderen
    2. Voilà, ik denk dat het mij gelukt is. Er staat een icoontje rechtsboven in mijn blog.

      Verwijderen
    3. Jeeej ik ben je allereerste officiele volger!

      Verwijderen