vrijdag 20 juli 2012

New polishes I own

Het zijn solden, dus ik ben ook maar eens op jacht geweest. In het Kruidvat waren er mooie acties, dus daar heb ik een paar nieuwe lakjes meegebracht. Er was er eentje dat ik al lang wou hebben, namelijk 'Dirty Berry' van Catrice. Ik had al enkele swatches gezien en vond dit zo mooi (ik hou van paars). Nu heb ik hem in mijn bezit :-).
Omdat het 2 lakjes voor 4 euro was, heb ik nog een lakje van Catrice gekocht: Hip Queens Wear Blue Jeans. Dit lakje had ik ook al eens bij iemand gezien en was er ook weg van.
Bij de uitverkoop zag ik dan nog een topcoat van Catrice liggen: Million Styles Effect Top Coat: C08 Have An Ice Day. En omdat ik nog niet zoveel glitter topcoats heb (lees: 1n nu 2 lol) heb ik deze ook maar vlug meegenomen.

Ik heb niet zoveel lakjes gekocht, maar ik breid mijn voorraad graag langzaam uit ;-). Later komt er zeker nog nailart met deze nagellakjes.
---
It's discount time, so I've been hunting. In stores there were nice actions, so I brought a few new polishes home. There was one I already wanted for a long time, namely 'Dirty Berry' from Catrice. I had seen some swatches and I found this one so beautiful (I love purple). Now I own it too :-).
Because you could buy 2 polishes for 4 euro, I bought another one from Catrice: Hip Queens Wear Blue Jeans. I had seen this polish already with somebody else and I loved it too.
With the sales I saw a topcoat of Catrice: Million Styles Effect Top Coat: C08 Have An Ice Day. And because I don't have a lot of glitter topcoats (read: 1, now 2 lol) I took it too.

I didn't bought a lot of polishes, but I like to enlarge my provision slowly ;-). Later, there will be some nailart with these polishes.


Heb jij één van deze lakjes in het bezit en ben je er tevreden van?
Do you own one of these polishes and are you satisfied with it?

11 opmerkingen:

  1. Dirty Berry is echt 1 van mijn favo lakken. Hij lakt goed, dekt goed, en het is een onwijs mooie kleur! De glittertopcoat heb ik ook, maar die vind ik erg tegenvallen, maar misschien heb jij lakken waar hij heel mooi bij past als topcoat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you everybody. They look very nice indeed. I wonder how they will look like on my nails and with nailart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb Dirty Berry en Hip Queens wear blue jeans!
    De laatste vind ik erg mooi.
    DB heb ik nog niet geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like the silver one most
    -new post at my blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dirty berry is one of my favourites is just so nice on the nails. I also been looking for polishes on sale i found 3 china glazes from the metro last year collection quite cheap :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nice! I would love to have some more China Glazes myself but I haven't seen them on sale here yet.

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen