maandag 16 juli 2012

NOTD: Flowers from dusk to dawn

Dag nagellakliefhebbers,
Het zomerweer laat hier de wensen over! Ik maakte daardoor een nailart die fleurig is, maar niet door de kleuren, wel door de bloemetjes. Zo past die een beetje bij het 'zomerweer' hier in België.

---

Hello polishlovers,

The weather here is not like it's suposed to be. That's why I made a nailart that's abloom, but not because of the colours I used, it's because of the flowers. This way, the nailart fits a little bit with the 'summer' here in Belgium.



Ik begon met 2 laagjes Catrice 200: From Dusk To Dawn aan te brengen. Ik heb wel opgemerkt in 't Kruidvat dat van deze nagellak er 2 versies bestaan. Er was ook ene met dezelfde naam, maar met een paarse shimmer in. Ik heb niet de lak met de paarse shimmer, maar deze zonder (zoals je kan zien op de foto's).
Dan besloot ik van een bloemetje op de zijkant te plaatsen. Ik deed dit met mijn dottingtool en met volgende lakjes: Gosh SE 003: Groovy Grey voor de blaadjes, Fingr's French Manicure wit voor het hartje van het bloemetje.
---
I started with 2 layers of Catrice 200: From Dusk To Dawn. I noticed that there are 2 versions of this polish. There's one with the same name, but with a purple shimmer in it. I don't have the polish with the shimmer, I used the one without (as you can see on the pictures).
Then I decided to place a flower at the side. I did this with my dottingtool and following polishes: Gosh SE 003: Groovy Grey for the leaves, Fingr's French Manicure white for the heart of the flower.


Maar ik was nog niet tevreden toen. Ik vond het wel iets hebben, maar wou voor nog meer bloemetjes gaan. Op dezelfde manier, en met dezelfde nagellakjes plaatste ik nog 2 bloemetjes extra op elke nagel.
---
But I wasn't satisfied with it then. I liked it though, but I wanted more flowers. Alike, and with the same polishes, I placed another 2 flowers on each nail.



Wat vinden jullie van het resulaat? Hou je meer van de nailart met 1 bloem of met de 3 bloemetjes?
What do you think about the result? Do you love the nailart with 1 flower, or the one with the 3 flowers?


13 opmerkingen:

  1. Super leuk die kleuren, staat echt schattig! Het is weer eens wat anders dan roze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik ook. Het moet niet altijd roze of groen zijn hè ;-)

      Verwijderen
  2. This is very sweet - and I like the 3 flower version the best. Here in Denmark we also only have a little bit of summer, it's so depressing...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It really is. I hope it will change soon. In the meantime we can practice a bit on our nails inside, that's the only advantage.

      Verwijderen
  3. Ahw, wat lief! Erg cute, mooie kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik ben blij dat je het mooi vindt.

      Verwijderen
  4. Dat is echt supercute en lief gedaan! Ah, wat leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi, zowel met 1 als met 3 bloemmetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze ook wel beiden iets hebben :-). Dank u.

      Verwijderen
  6. how pretty! i love this manicure :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so beautiful. Looks amazing both with one flower or a bunch. I really like it

    BeantwoordenVerwijderen