vrijdag 20 juli 2012

NOTD: Green dots

Hey iedereen,
Misschien weten jullie het nog niet, maar ik hou van nailart met stipjes. Ik vind het zo speels en vrolijk (en gemakkelijk om te maken). Daarom vandaag een super simpele nailart met groene stipjes. Ik vind het wel leuk.
---
Hey everybody,

Maybe you don't know it yet, but I love nailart with dots. I find it very playful and cheerful (and also easy to make). That's why I made a very easy nailart with green dots today. I find it looking fun.


Voor de basis heb ik gekozen voor de LE 'Revoltaire' van Catrice, namelijk 'Attracting Camouflage'. Ik heb hier 2 laagjes gebruikt, en dit was perfekt dekkend. Ik denk niet dat ik dit kleur zonder nailart zou gebruiken, ik hou niet zo van het resultaat (ik had een meer gouden shimmer verwacht zoals het potje deed vermoeden). Maar als onderlaag voor een nailart is dit wel een fijn lakje. Ik heb jammer genoeg geen foto getrokken van hoe de nagellak eruit ziet zonder stipjes, maar je ziet het er toch een beetje door he ;-)?
---
For the base of my nailart I chose for the LE 'Revoltaire' from Catrice, namely 'Attracting Camouflage'. I used 2 coats here, and this was perfectly opaque. I don't think I woud use this colour without nailart, I'm not so fond of the result (I expected a more golden shimmer as the bottle did presum). But as a base for my nailart is this a good polish. Unfortunately I didn't take a picture from the polish without the dots, but you can see it a little bit through the dots, isn't it ;-)?  



En hier enkele foto's met de flesjes: / And here some pictures with the bottles:



Hou jij van stipjes op je nagels?
Do you like dots on your nails?



3 opmerkingen: