maandag 27 augustus 2012

NOTD: Cherry's

Goeiemaandag iedereen,

Vandaag wil ik jullie een fruit nailart tonen. Ik liet me inspireren door cutepolish en maakte haar cherry nails na. Ik vind dit zo'n zomerse nailart en echt gemakkelijk om uit te voeren. Ik vind hem eerlijk gezegd goed gelukt en heb er veel complimentjes mee gekregen.
---
Goodmonday everybody,

Today I want to show you a fruity nailart. I was inspired by cutepolish en made her cherry nails on mine. I think it's a very summernailart, and really easy to do. I like it, and I think I did a good job. I've had a lot of compliments on this one.

 
Ik begon met een 2 (of 3?) laagjes China Glaze: Moonlight. Dan, met een dottingtool, maakte ik hier en daar rode bolletjes. Met een penseeltje schilderde ik er groene takjes bij. Met een kleine dottingtool plaatste ik met een lichtroze, kleine bolletjes op de kersen die de glans van de kersjes weergeven ;-), et voilà!
---
I started with 2 (or 3?) layers of China Glaze: Moonlight. Than, with a dottingtool, I putted red dots on my nails. With a brush I painted green twigs. With a little dottingtool and a light pink polish, I placed little dots on the cherry's, to show they shine ;-) et voilà.
 
 
De topcoat gaf dit een mooie glans.
---
The topcoat gave it a beautiful shine.
 
 
Wat denken jullie van fruit op je nagels?
What do you think about fruit on your nails?
 
 

11 opmerkingen: