donderdag 13 september 2012

NOTD: Classic French with glitters

Hallo,

Jullie weten misschien al dat ik een grote fan ben van French Manicure, en dit in alle vormen. Ik vind het leuk dat een deel van je nagel 'naturel' blijft en (een deel van) de tip alleen gekleurd is, op welke manier dan ook.
Vandaag heb ik het niet echt origineel gedaan, maar ik hield me bezig met de klassieke French Manicure, het witte boordje dus. Ik voegde er wel een streepje glitters aan toe, met de glitter striper die ik vorige week ontving van de Born Pretty Store. Deze wilde ik dus dolgraag uittesten, en hoe zie je het beter dan bij een klassieke French dacht ik...

---

Hello,

You may know it already, but I'm a huge fan of French Manicure, and this in every way. I like it that a part of the nail stays 'natural' and (a part of) the tip is colored, in every way possible.
Today I didn't do anything original, I kept it with the classic French Manicure, the white border. I added glitters though, with the glitter striper that I received last week from the Born Pretty Store. I wanted to check this out, and how can you see it better than with a classic French, I thought...

Ik gebruikte / I used:
- Basecoat
- French Manicure van/from Fingr's
- Glitter striper (Born Pretty Store)


Een klassieker, en niet zo origineel, maar ik hou er nog steeds van.
A classic and not that original, but I do still love it.


De glitter striper is te koop in de Born Pretty Store en kost 1.60$, wat overeenkomt met 1,25 euro. Klik om naar de website te gaan. 
The glitter striper is for sale in the Born Pretty Store and costs 1.60$, that's 1,25 euro. Click to go to the website.

Houden jullie ook van French Manicure?
Do you also like French Manicure?

Katherine

12 opmerkingen:

  1. Is heel erg mooi geworden, ik doe het zelf niet zo vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet echt omdat ik graag originelere nailarts maak. Maar soms kan ik het gewoon niet laten, ik vind het nog steeds erg mooi.

      Verwijderen
  2. :D I just went through ur whole blog! Loved it!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I have just nominated you for the Liebster Award! Please, follow this link: http://krystalmer.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The last 2 weeks I got nominated 3 times for this award. I'll let it pass me by. You can look for my first nomination in my blog. I took a lot of time to complete that one.

      Verwijderen