dinsdag 4 september 2012

NOTD: Ikea nails?!

Hey iedereen,

Dit weekend ging ik naar de Ikea, en daar viel het me op dat mijn nagels eigenlijk bij de kleuren van Ikea passen. Daardoor deze naam: Ikea nagels.
Neem maar een kijkje...

---

Hey everyone,

This weekend I went to Ikea, and there I noticed that my nails fitted with the colors of Ikea. That's why I named them Ikea nails.
Take a look...

Wat ik gebruikte / What I used:
- basecoat
- Claire's (geel/yellow)
- Catrice Blue Cara Ciao (blauw/blue)
- plakband / tape

Mijn linkerhand
My left hand
Mijn rechterhand
My right hand



Wat vinden jullie van de Ikea nagels? Passen ze bij de winkelketen?
What do you think about the Ikea nails? Do they fit the shop?



16 opmerkingen:

  1. Hey nice blogging. glad to visit your blog. you can also visit my blog if like it then we can follow each other??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL, they sure do fit - they are bright and fun too :)

    BeantwoordenVerwijderen