vrijdag 21 september 2012

Shannara's giveaway and my new housemate

Hey lieverds,

Ik heb een grote giveaway aan te kondigen, namelijk die van Shannara van Nails and Stuff. De giveaway komt er omwille van het 1-jarig bestaan van haar blog 'Nails and Stuff'. Het gaat hier niet om zomaar een giveaway, want wat ze wegschenkt is echt ongelooflijk. De winnaar zal hier uiteraard heel tevreden mee zijn.
Benieuwd geworden? Dat denk ik wel. Neem gerust een kijkje op haar blog (als je dat tot nu toe nog niet gedaan hebt).

Hey sweeties,

I want to announce a very big giveaway, the one from Shannara from 'Nails and Stuff'. This giveaway is due to the one year anniversary of her blog 'Nails and Stuff'. This is not just another giveaway, it's huge. The winner will be very excited!
Curious? I think so. Just take a look on Shannara's blog (if you haven't done that already).



In mijn artikel over de Liebster Award deelde ik reeds mee dat we overwogen van een konijntje in huis te nemen. Wel, het is zo ver. We hebben haar van maandag. Ze is een dwergkonijntje, kruising tussen een rex en een leeuwenkopje. Ik vind ze zo schattig.
Sorry, ik weet dat dit niets met nagels of nailart te maken heeft maar ik wou dit toch mededelen.


In my article about the Liebster Award I already anounced that we were considering to take a little bunny. Well, we have one since monday. She's little and will probably stay that way. Her mother is a Rex and her father a Lionhead. I find her so adorable.
I know this has nothing to do with nails or nailart but I wanted to tell you guys this.

Loesje




8 opmerkingen:

  1. Succ6 meid en wat een schatje is Loesje! Ik heb er ook 2, huppelen nu in de tuin rond. Spooky en Snowy...2 gekke hoor hahah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) leuk hè ze zo zien rondhuppelen. Ze is schattig hè :-)
      Merci!

      Verwijderen
  2. Awh ik houd van knagers!
    Maak zelf hangmatjes voor ze.
    Maar wat een lekker ding is het zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh wat een liefordje is dat!!!!
    Die zijn zo mooi voskonijntjes!!
    love it heb vroeger ook een konijntje gehad.
    xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen