dinsdag 16 oktober 2012

NOTD: French stripes

Hey you,

voor de verandering ben ik hier nogmaals met een French Manicure :-). Ik ben er eerlijk gezegd niet echt gelukkig mee. De strepen zijn namelijk veel te dik uitgevallen en ik heb niet echt heel fijn en proper gewerkt bij deze nailart.

Hey you,

for a change I'm back with a French Manicure :-). Honestly, I'm not very pleased with it. The stripes are to thick and I didn't work very precise and neat on this nailart.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Bourjois nr. 14
- Essence Tip Painter (wit /white)
- Catrice Bloody Mary To Go (rood / red)
- Essence: Passion For Fashion (paars / purple)
- topcoat


Ik startte met de tips roze te kleuren. Daarna begon ik met stripers en stripeborsteltjes lijntjes te trekken over de tips met wit, rood en paars. Met witte nagellak maakte ik nog halve 'bloemetjes' boven de lijntjes.

I started with painting the tips pink. After that I used stripers and striper brushes to paint the stripes with white, red and purple. With white polish I made the half 'flowers' above the stripes. 



Wat denken jullie er van?
Jullie ideeën en opmerkingen zijn erg welkom.

What do you think of this nailart?
Your ideas and comments are still very welcome.





Katherine

16 opmerkingen:

  1. Niet proper? Vind het er wel netjes uitzien. Is free hand, dat is nooit echt perfect. Leuk met dat bloemetje erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar, en dat maakt het ook speciaal waarschijnlijk.
      Dank je wel, 'k ben blij dat je het toch leukd vindt.

      Verwijderen
  2. Ik vind hem er wel mooi uitzien hoor!
    Freehand is altijd lastig!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar, maar ik doe het wel graag. Het heeft een nailart iets speciaals.
      Leuk dat je het mooi vindt. Dank je!

      Verwijderen
  3. That looks amazing. You have great freehand work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like this a lot. I think is my Favorite manicure so far :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het leuk gedaan! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de kleurtjes maken het een vrolijke French. Dank je wel!

      Verwijderen
  6. Hey je kan wel meedoen hoor aan de winactie, twitter is niet verplicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are soo cool, French colors and all :)

    BeantwoordenVerwijderen