vrijdag 12 oktober 2012

NOTD: Pink Ribbon

Dag lieve meiden,

Omdat jullie al lang weten dat oktober 'Breastcancer Awaraness' maand is, zou ik hier ook graag eventjes stil staan bij borstkanker. Pink Ribbon financiert o.a. een onderzoek naar vermindering van pijn bij mammografie en de polikliniek Werk en Borstkanker.

Pink Ribbon vraagt dus aandacht voor borstkanker. Aandacht voor de borstkankerpatiënt van vandaag die de juiste behandeling en optimale begeleiding verdient. Daarom financiert Pink Ribbon projecten en onderzoeken op het gebied van behandeling, nazorg en lange termijn effecten van borstkanker. Met als doel een beter en langer leven voor de borstkankerpatiënt.

Omdat deze problematiek mij raakt en ik deze organisatie geweldig vind, had ik er ook zelf graag eventjes stil bij gestaan. Daarom deze nailart..

Hello sweet girls,

Because you all know that october is 'Breastcancer Awareness' month, I would love to stand still with breastcancer for a moment. Pink Ribbon finances an investigation to reduce pain with mammography and the policlinic Work and Breastcancer.

Pink Ribbon ask attention for breastcancer. Attention for the patient of today who desirves the right treatment and accompaniment. That's why Pink Ribbon finances projects and investigations that concern the treatment, aftercare and long term effects of breastcancer. The goal is a better and longer life for the breastcancerpatient.

Because this problem touches me and because I find this organisation amazing, I wanted to stand still with it for a moment. That's why I made this nailart...

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Bourjois nr. 14
- plakband / tape
- Striper Max (Action)

 
Ik begon met een basecoat. Daarna kleefde ik driehoekjes van plakband op het bovenste deel van mijn nagel. Ik lakte de volledige nagel roze. Na het verwijderen van de plakband gaf het dit effect. Op mijn ringvinger tekende ik een 'pink ribbon' met een striper van Max (Action). 
 
I started with a basecoat. After that I placed triangles of tape on the upper part of my nail. I polished the entire nail pink. After taking the tape off, it gave this effect. On my ringfinger I placed a 'pink ribbon' with a striper of Max (Action).
 
Een foto in de zon. Hier zie je niet zo goed meer dat ik met tape gewerkt heb.
A picture in the sun. Here you don't see very well that I worked with tape.
 
 
Jullie hebben waarschijnlijk al veel 'pink ribbon' nailart zien voorbijkomen op de blogs, maar want denk je van deze?
You've probably seen a lot of 'pink ribbon' nailart on the blogs, but what do you think of this one?
 
 
Katherine
 
 

12 opmerkingen:

  1. Mooie nail art!
    Je ribbon is ook heel mooi.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden!! Mooie kleurtjes roze en je ribbon is idd heel erg mooi gelukt vooral te bedenken dat je het met een striper hebt gedaan!
    Btw, ik volg je nu ook met Bloglovin!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dat is lief dank je. Ik heb het geprobeerd met een striper, voor de 1e keer, en het is blijkbaar goed gelukt.
      Ik volgde je ook al op Bloglovin :-), dank je.

      Verwijderen
  3. This is so sweet, simple and very elegant - love it!

    BeantwoordenVerwijderen