zondag 21 oktober 2012

Spam your blog!

Hey iedereen.

Ik hoop dat jullie een goede week achter de rug hebben en kunnen genieten van een luilekkere zondag :-).
Omdat ik niet zo van spammen op mijn blog hou, laat ik iedereen die dit bericht leest de kans om hun persoonlijke blog te spammen en te noteren waarover die gaat.
Ik kom alvast zeker een kijkje nemen.
Geniet nog van het weekend en tot gauw!!

Hey everybody.

I hope you all had a great week and you can enjoy a lazy sunday :-).
Because I don't like spamming on my blog, I give everyone who reads this article the chance to spam their personal blog and to tell what it's about.
I will visit your blog, that's for sure.
Enjoy your weekend and see you soon!

Katherine

7 opmerkingen:

  1. Altijd leuk, legaal spammen!
    Mijn blog heet NailTalk, de naam zegt het eigenlijk al... Voel je welkom om een kijkje te nemen!

    http://mylifeasmir.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Geweldig, ik hou van spammen!
    Ik ben Marieke, 19 jaar en studeer Electrical Engineering in Twente. Aan het gebrek aan meisjes daar (en nóg minder meisjes die beauty ook leuk vinden), hou ik ervan om vanalles te lezen over nagellak, nailart, lifestyle en beautyproducten. Dit is ook precies wat ik in mijn eigen blog doe, schrijven over vanalles wat met beauty te maken heeft!
    Neem eens een kijkje :)

    beautyandblond.wordpress.com

    Ps. Vanmiddag komt er weer een artikel online! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke blog heb je, met verschillende soorten artikels.

      Verwijderen
  3. Dank je en een fijne dag!

    http://nailsandstuff-shannara.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen