vrijdag 23 november 2012

NOTD: Black Curls

Dag iedereen,

Ik heb vandaag een simpele nailart voor jullie, die ik, naarmate de week vorderde, een beetje heb aangepast. .

Hey everybody,

Today I have a simple nailart for you, that I adjusted a few times the week I made it.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Catrice Ultimate Nudes 020: Coton Candy at Eiffel Tower
- Paris Memories: zwart/black
- Topcoat
- NYC: Matte Me Crazy
- Nailart brushes

Ik begon met een laagje huidskleur van Catrice. Dan schilderde ik met een nailart borsteltje en zwarte nagellak de zwarte krullen op mijn nagels. Dit deed ik de eerste dag.

I started with a layer of skincolor of Catrice. Than I painted the black curls with a nailart brush and black polish. This was day 1.


De tweede dag voegde ik er zwarte tips aan toe...
 
The second day I added black tips...

 
 
En de 3e dag maakte ik er een matte versie van...
 
And the 3th day I made a matte version...
 
 
Welke nailart vinden jullie het meest geslaagd?
Which nailart do you like the most?
 
Katherine
 
 

14 opmerkingen:

  1. Ik vind ze beide super met/zonder zwarte rand en glimmend/mat :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's really sweet, but I kind of prefer it without the black tips... The matte is really cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder zwarte rand vind ik ze het mooiste :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love it! specially the matte version

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik vind de matte versie het leukste.

    Ik doe zelf ook nail art. Zou je eens willen kijken? :$

    BeantwoordenVerwijderen