maandag 19 november 2012

NOTD: Fishtail

Dag lieve meiden,

Ik surfte eens rond en kwam op de blog van The Nailasaurus. Ze maakt heel leuke nailarts. Je moet zeker eens een kijkje gaan nemen. Van haar blog maakte ik een nailart na en deed het op 'mijn manier'.

Hey sweet girls,

I surfed a little on the internet and visited the blog of The Nailasaurus. She makes lovely nailarts. You should take a look. From her blog I copied a nailart and did it 'my way'.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans
- striper Max (lichtblauw / light blue)
- hexagons (goud / gold)
- topcoat



Sammy (The Nailasaurus) noemt het de visstaart, waardoor ik ook de naam overnam omdat ik die heel passend vind.
Ik begon met een laagje Catrice en ging er met een lichtblauwe striper over, zodat de visstaart tevoorschijn kwam. Ik voegde op elke nagel nog een hexagon toe.

Sammy (The Nailasaurus) calls it the fishtail, so I took over the name because I think it's very suitable.
I started with a layer of Catrice and painted the fishtail with a blue striper. I added a hexagon on each nail.


Wat denk je van deze? Kende je The Nailasaurus al?
What do you think about this? Did you know The Nailasaurus already?

Katherine

22 opmerkingen:

  1. super gaaf, lijkt me niet makkelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het idd niet, moeilijk om het allemaal mooi recht te krijgen.
      Dank je.

      Verwijderen
  2. It's very pretty, I like to color combination!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is de eerste keer dat ik je blog bekijk eigenlijk, leuke blog! Leuke kleurencombo!

    BeantwoordenVerwijderen