woensdag 7 november 2012

Swatch: Biocura nr. 6

Hallo lieverds,

In de Aldi zijn er elke week nieuwe aanbiedingen. Enkele weken geleden was er een aanbod van nagellak. Omdat ik nog geen bordeaux nagellak had, heb ik me laten verleiden Biocura nr. 6 te kopen.
Hier een swatch.

Hey sweeties,

In the Aldi there are new offers every week. A few weeks ago there was an offer of nailpolish. Because I didn't have a bordeaux nailpolishcolor, I bought Biocura nr. 6.
Here a swatch.


Op de foto zie je 1 laagje. De nagellak lakt dus al prima met 1 laagje vind ik. Ik heb er maar eentje aangebracht omdat ik er nog een nailart wou op maken.
Die laat ik je snel zien. 

On the picture you see 1 layer. The polish covers already fine with one layer I think. I only used one because I still wanted to make a nailart on it.
You'll see it soon.

Ik kocht dit lakje aan 2,49 euro. Het flesje bevat 11ml, dus dit zal wel een tijdje meegaan. Prijs kwaliteit heel goed volgens mij.

I bought this polish for 2,49 euro. The bottle contains 11 ml, so I' can use it for a while. Price quality very good if you ask me.

Heb jij al lakjes van Biocura? Ben je er tevreden van?
Do you already have polishes of Biocura? Are you satisfied with it?

Katherine

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kleurtje! Ik even verder kijken op je blog! Want ik hou van blogs die gaan over nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, neem maar gerust een kijkje. Bedankt voor je berichtje.

      Verwijderen
  2. Mooi kleurtje!
    ik ken het merk zelf niet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je deze tegenkomt mag je je zeker laten verleiden ;-).

      Verwijderen
  3. Wat grappig! ik wist niet dat ze bij de aldi nagellak hadden :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms wel, die staan dan bij de aanbiedingen van die week.

      Verwijderen
  4. Pretty colour and the price is very affordable :)

    BeantwoordenVerwijderen