donderdag 24 januari 2013

Lavender Cupcake bows

Hey iedereen,

Vandaag een korte post. Het is hier druk tegenwoordig, ik ben blij dat ik nog tijd heb om een artikel te plaatsen en tussendoor mijn nagels te doen. Dit is er ook zo eentje van vlug vlug tussendoor... Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's.

Hey everyone,

Today a short post. It's busy here, I'm happy I still have some time to post an article or to do my nails in between. This is also a nailart that I did quick in between other jobs... Sorry for the bad quality pictures.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- nail art striping brush
- NYC: Lavender Cupcake
- Fingr's witte nagellak/white polish
- Paris Memories nr. 236
- topcoat

 Ik bracht 2 laagjes NYC Lavender Cupcake aan. Dan bracht ik met 2 stroken witte lak aan schuin op de tips. Deze werkte ik af met een zwarte lijn en een strikje met zwarte nagellak (Paris Memories).

I used 2 layers of NYC Lavender Cupcake. Then, with 2 strokes, I made white oblique tips. These I finished with a black line and a bow with black polish (Paris Memories).

Nog 2 foto's met flits. Another 2 pictures with flash.




  
Speels, niet? En wat hou ik van die Lavender Cupcake.
Playful, isn't it? And I love this Lavender Cupcake.

Katherine
X

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nail art! Erg cute! Lavender Cupcake is inderdaad heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen