maandag 25 februari 2013

My First Watermarble

Dag iedereen,

Een paar weekends geleden probeerde ik eens een watermarble uit. Ik heb deze techniek lang uitgesteld omdat ik het eerlijk gezegd niet goed zag zitten er aan te beginnen. Het is geen techniek dat je vlug vlug eens tussendoor kan doen. Dus met volle moed begon ik er aan, ik had de hele avond tijd. Het heeft dan ook wel maar liefst 3 uur geduurd, want het wou maar niet lukken. De eerste en tweede kring nagellak werden mooi gevormd maar de rest niet meer. Ik kreeg er ook geen patroon in, tot ik op internet begon te zoeken... Ik gebruikte dan maar eens gedemineraliseerd water. En wat raad je... alles verliep zonder problemen. Dit is het resultaat van linker- en rechterhand.

Hello everybody,

A few weekends ago I tried out a watermarble. I postponed it for a while, it's not a technique you can do 'quick in between'. With a lot of courage I started but it wouldn't work. After trying an hour, I tried it with demineralised water and it worked perfectly! After 3 hours (?!) my mani was finished. This is the result of my left and right hand. 


Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- zwarte nagellak / black nailpolish
- roze nagellak / pink nailpolish
- lichtpaarse nagellak / light purple nailpolish
- gedemineraliseerd water / demineralised water
- kommetje / small bowl
- tandenstoker / toothpick
- lipbalsem / lip balm
- topcoat


Rechter hand / Right hand

Linker hand / Left hand

Ik vond het super leuk om uit te proberen en wil dit graag nog eens doen. Ik had wel graag overal een beetje hetzelfde patroon maar dat is me totaal niet gelukt. Tips?

I had a great time trying out the watermarble technique and I want to do it again. I wanted approximately the same pattern on every nail but that one didn't work. Suggestions?

 Wat vinden jullie van watermarble? Kunnen jullie op elke nagel ongeveer hetzelfde patroon maken?
What do you think about watermarble? Can you make approximately the same pattern on every nail?

Katherine 
X

20 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heb je uitgekozen en vind het resultaat mooi! Het is vrij lastig he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, ik had het zo ingeschat en het was inderdaad lastig. 'k Was al bij al toch nog tevreden met het resultaat.

      Verwijderen
  2. I LOVE it - it's beautiful, I don't think my first try will be this beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Volgens mij is het echt een heel gedoe, dus ik heb het nog niet geprobeerd ;-) maar ik vind de patroontjes mooi overgekomen op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een heel gedoe, dus uitproberen als je veel tijd en zin hebt ;-).
      Dank je.

      Verwijderen
  4. It looks nice. I tried once and didn't worked out for me. Have to try it again :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love it. Water marble is usually soooo frustrating for me

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It is for me too. But I would love to try it again, maybe just on 1 finger :-).

      Verwijderen
  6. goed gelukt! Bij zoiets krijg je eigelijk bijna nooit het zelfde, probeer anders de nagellak steeds hetzelfde er in te doen en de nagel op de zelfde plaats, miss helpt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit deed ik, maar toch totaal andere patronen. Het zal wel aan mij liggen :-), het was dan ook de eerste keer.

      Verwijderen
  7. very nice!!! amazing job! :) these look great

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i like the pink and black together

    Reminder: the I ♥ Makeup giveaway is still on!

    BeantwoordenVerwijderen