dinsdag 12 maart 2013

Flowers For Mary

Hey bloggers,

Fijn dat jullie nog eens een kijkje komen nemen. Vandaag is er een sneeuwstorm voorbij getrokken waardoor er buiten een dikke laag sneeuw ligt, en dit op 12 maart, ongelofelijk.

Vandaag wil ik jullie een nailart tonen die ik een aantal weken geleden bij een vriendin deed.

Hey bloggers,

Nice to see you back. At the moment, there's a thick layer of snow outside, due to a snowstorm. It's the 12th of March, it should be spring, unbelievable.

Today I want to show you a nailart I did with a good friend of mine, a few weeks ago.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Catrice: Bloody Mary To Go
- Fingr's (witte nagellak/white nailpolish)
- Essence: Passion For Fashion
- nail art brush
- dottingtool
- topcoat: Seche Vite


Ik gebruikte 2 lagen Catrice: Bloody Mary To go. Daarna tekende ik witte bloemblaadjes in de hoek van de nagel en als laatste bracht ik met een dottingtool het paarse hart van de bloem aan.
I used 2 layers of Catrice: Bloody Mary To go. Than I painted white leafs in the corner of the nail and I made a purple heart with a dottingtool.
Simpel maar chique, vind ik. Mijn vriendin was ook heel erg tevreden...
Simple but fancy, I think. My friend was very pleased with it...
...maar wat denken jullie van deze nailart?
...but what do you think about this nailart?
Katherine
X

22 opmerkingen:

  1. so nice, you kept it simple but it's very elegant, love it :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, subtiel en vrouwelijk!
    Bizar dat er bij jouw een dikke laag sneeuw ligt, hier in Utrecht schijnt de zon volop (wel heel veel wind brr).!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Hier nog steeds koud! Waar blijft die lente ;-)?

      Verwijderen
  3. Lieve nail art, leuk gedaan en heel netjes gelakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gedaan! Die bloemetjes zijn super cute :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die is heel leuk, ik doe ook wel eens vaker een pareltje ofzoiets als hart van een bloem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar had ik niet aan gedacht... een goed idee voor de volgende keer. Dank je.

      Verwijderen
  6. oh this is really gorgeous! i like it a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet manicure. That red is gorgeous makes me want to paint my nails red :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) It's a gorgeous red indeed. I love it too. Thanks!

      Verwijderen