vrijdag 12 april 2013

Flowers on Lubu Heels

Hey iedereen,

Ik ben nog regelmatig met nailart bezig maar vind meestal de tijd niet een artikel te schrijven en dit op mijn blog te posten. Ik heb dus nog een hoop in te halen.

Hey everyone,

I'm regularly busy with nailart but I usualy do not find the time to write an article and post it on my blog. I have some catching-up to do.

Ik vertelde in de vorige post dat ik op de swatch van China Glaze Lubu Heels een nailart gemaakt had. Deze komt er nu aan:

I already told you in the previous post that I made a nailart on the swatch of China Glaze Lubu Heels. You'll see it now:

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- China Glaze: Lubu Heels
- witte nagellak / white nailpolish
- Catrice: Bloody Mary To Go
- Bourjois: nr. 14
- nail art brush
- topcoat

 
Ik maakte een bloem in de hoek van mijn nagel met witte nagellak. Daarna ging ik er met roze en rode nagellak over.
 
I made a flower in the corner of my nail with white polish. After that I went over it with pink and red polish.
 
 
 
Vind je mijn blog leuk? Volg me dan aub op bloglovin of via Google Friend Connect. Dit kan je doen door op de desbetreffende link te klikken bovenaan rechts op mijn homepagina. Dank u!
 
Do you like my blog? Please follow me with bloglovin or Google Friend Connect. You can do this by clicking the link on the upper right side of my homepage. Thank you!
 
Bedankt voor je bezoekje.
Thanks for your visit.
Katherine
 
 

12 opmerkingen: