vrijdag 19 april 2013

Striped Blue Cara Ciao

Dag lieverds,

Vandaag wil ik jullie een heel simpele nail art tonen. Ik gebruikte enkel verschillende kleuren blauw en een liner brush/striper.

Hey sweeties,

Today I want to show you a very simple nail art. I just used different colors of blue and a liner brush/striper.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Catrice: Blue Cara Ciao (basis/base)
- topcoat
- blauwe/blue hexagons BPS

Van links naar rechts / from the left to the right:
- Claire's: nr. 207
- Paris Memories: nr. 236 (zwart/black)
- Hema: nr. 23
- Max striper (Action) (lichtblauw/light blue)

 
Ik begon met de rechterstreep (lichtblauw). Juist ernaast trok ik een donkerblauwe streep. Ik liet toen een beetje plaats open en trok een zwarte streep. Voor de laatste streep liet ik ook nog wat plaats open. Zo kwam ook de basislak tot zijn recht.
 
I started with the right line (light blue). Just next to it I painted the dark blue line. Then I left a little space and painted the black line. I also left a little space to paint the last line. In that way, you can also see the basepolish trough the lines.
 
 
Op mijn ringvinger en op de lichtblauwe streep plaatste ik nog lichtblauwe hexagons. Niet zo recht, want ik zat met de bibber :-).
 
On my ring finger and on the light blue line, I placed light blue hexagons. Not really straight, because I had a little trouble to keep my hand steady :-).
 
Bedankt voor je bezoekje. Je kan me altijd volgen als je wil.
Thanks for your visit. You can always follow my blog if you want to.
 
 
 

 
 
Katherine
 






16 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan!
    Die stripers van Max zijn echt geweldig handig he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a very pretty design - and Blue Cara Ciao is such a pretty blue, but it stained my nails badly even if I wore a base coat...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It sure is, but I don't have that problem that it staines.

      Verwijderen
  3. dat ziet heel leuk uit!!
    xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Leuke kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond de kleurtjes ook goed passen. Dank je Merel.

      Verwijderen
  5. Such a pretty blue. The strips look super cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. simple but so nice, great choice of colors :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh i like it! this is really pretty! :)

    BeantwoordenVerwijderen