woensdag 29 mei 2013

Roses are Peachy & Blog Break

Vandaag een zomers getinte nailart, dat vooral door de felle kleurtjes. Op mijn accentvinger schilderde ik roosjes (met nagellak), op de wijze van The Nailasaurus. Zij doet dit ook vaak en ik vind haar manicures altijd top!

Today a 'summerish' nailart, especially because of the bright colors. On my accentfinger I painted roses (with nailpolish), The Nailasaurus' way. She does it a lot too and I totaly love her manicures.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Gosh: 570 Peachy
- Claire's: 227
- Paris Memories (blaadjes/leafs): 262
- witte nagellak/white nailpolish
- topcoat: Seche Vite

 

 
Lieve mensen, ik neem ook even een korte pauze van het bloggen. Ik neem vakantie en ben binnen 3 weken terug. Ik kan dus ook niet meer reageren op jullie blog maar zal dit zeker weer doen als ik terug ben. Ik hoop jullie dan ook hier allemaal te mogen terug zien.
Dear bloggers, I will take a little break from blogging. I'll be back in 3 weeks. That means I won't be able to comment your blog but I'll do that when I'm back. I hope to see you here again.
 
 
 
 
 

21 opmerkingen:

  1. This is so pretty Katherine - I hope you have a nice blog break!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Leuke kleurencombinatie ook, lekker zomers :-)
    Fijne vakantie, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, in de zomer moet dat kunnen.
      Ik heb ervan genoten, bedankt.

      Verwijderen
  3. Have a great blog break. Lovely manicure. Gosh nail polishes have a great formula :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gedaan zeg! Geniet van je vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super mooi! Jammer dat je een pauze neemt, maar dat heb je wel eens nodig ;) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Ik heb van de pauze genoten en ben nu weer terug :-).

      Verwijderen
  6. Good job on the flowers! I have never done freehand floral, but I think I will have to give it a try!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n mooie nail art! Dit moet ik ook maar eens proberen. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen he, ik zal eens komen kijken naar jouw resultaat :-).

      Verwijderen