vrijdag 28 juni 2013

Fabuless Studs

Dag lieverds,

Hier ben ik terug. Ik zou normaal al vroeger teruggekeerd zijn, maar ik ben vorige week een week ziek geweest, waardoor mijn terugkomst met een weekje uitgesteld is geweest. Ik ben nu weer helemaal de oude en wil hier graag verder doen zoals ik bezig was.
Vandaag een nail art die ik maakte net voor mijn 'vakantie'.

Hey sweethearts,

I'm back. Normally, I would have been back last week, but I got sick so I had to postpone my comeback with one week. But now I'm my good old self again and I would love to continue my blog as I did before the blog break.
Today I nail art I made just before my 'holliday'.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Gosh: Groovy Grey
- Essence: Fabuless
- studs from the Born Pretty Store
- topcoat


 
Ik lakte mijn nagels eerst met Essence Fabuless. Daarna bracht ik de Gosh lak aan en liet ik bovenaan een driehoekje vrij. Daarop plaatste ik de studs met topcoat.
 
First I polished my nails with Essence Fabuless. After that I polished them with the Gosh polish and at the top I left a triangle free. There, I placed the studs with topcoat.
 
 
 
Tijdens mijn afwezigheid werd mijn blog 1 jaar :-). Ik wil dit zeker vieren met een kleine giveaway die ik in de volgende post zal bespreken.
Bedankt om terug te keren en mij terug te volgen. Tot later!
 
During my absence, my blog existed 1 year :-). I would love to celebrate this with a little giveaway which I'll review in my next post.
Thanks for coming back and follow me again. See you later!

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent en ook goed uitgeziekt bent!
    Mooie nailart, vind de kleurencombinatie erg mooi. En studs ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have this gosh shade is such a beautiful neutral :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, leuk met die studs :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij dat je weer terug bent! Wat een mooie nailart zeg! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen